Malmö igår...

Igår åkte Vi till Malmö och Vi hade mycket trevligt...Vi åt i en irakisk restaurang och det fanns alla möjliga irakiska rätter där...
För mig blev det Nafar kebab/3 shish kebab spetter med två gillade tomater och ungsbakade bröd...

På kvällen hade min kära son ducshat sin älskade dotter och det självklart att jag och Lisa var med och kollade...Jag måste säga att degge var mycket duktig på att bada lilla ängeln...

Sedan satt Vi med frukt fika och tittade på Avatar filmen och tyvärr det blev bara börja och slutet av filmen för mig...Jag var så trött och hade så mycket ont så jag somnade...Men jag ska titta på filmen tillsammans med min kära älskade make sedan...
Efter kvällsbadet....

En bild på maten...

Vår ängel efter duschen...

En bil till efter duschen....

Kommentarer
Postat av: DG

Tack för bilderna, lånar vissa av dig :D

2010-06-29 @ 11:09:55
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Janne

Fina bilder på den GULLIGA lilla Ängeln , och maten ser också god ut , lite avundsjuk på er , som har så mysigt .



Kram på Er allihopa ...

Janne

2010-06-29 @ 13:41:31
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: Tuka

Välkomna hit any time :D Malmo meshta8atilkom :D:D

2010-06-29 @ 20:43:57
Postat av: Husse

Mashallah hon är så gullig!

2010-06-30 @ 09:19:42
Postat av: Ala

Så söt bäbis MashAllah!

2010-07-01 @ 10:15:19
URL: http://www.regndroppe.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0