Bushbush bjuder på frukost på Hässelby Vårdcentral

Igårhade jag jobbat i nio veckor på Hässelby Vårdcentral och det var sista dagen för mig för denna gången.. Det var faktis roligt att jobba där...Igår var jag helt ensam på mottagningen så jag fick knappast en kvart för att äta strax före kl. 15.00..

Det som är roligt var att alla så väl Sjuksköterskor och läkare kom in till mig och tackade för ett bra och underbart jobb jag bjöd på och alla talade om hur duktig och trevlig jag var och de ville gärna att jag skulle fortsätta eller komma tillbaka....

Jag fick beröm från båda kollegor och patienter också...Båda svenskar och utlänska patienter gav mig väldigt mycket beröm och de var väldigt tacksamma för min vänlighet och väl bemötande...Detta är min rikedom som jag lever på faktis och mitt glädje i livet att få tillbaka tacksamhet och beröm...

På måndag ska jag till Bromma Vårdcentralen igen, där jag har varit och jobbat ganska mycket...Det blir roligt att träffa kollegorna där....

I förigår bjöd jag alla på en god frukost....

Sallad, paprika, äpple, kaviar. smörgåsmargarin och ost som pålägg...

36 st olika sorters fraller...

Kommentarer
Postat av: DG

snällt av dig mamma

2010-03-07 @ 02:06:39
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Mimia

Hejsan!



Har läst i din blogg nu och jag tycker att den är bra! Du skriver jättebra svenska och faktiskt så tror jag att det är en bra skrivträning att blogga.



Ha en bra dag! :)

2010-03-07 @ 13:28:29
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0