Överaskad av mina arbetskollegor...

Idag var jag på operationssalen på eftermiddag och assisterat läkaren, när en av våra mottagningssköterskor kom in och bad mig lämna allt och gå till köket för chefsköterskan sökte mig. Jag blev mycket orolig om det har hänt mina barn något så sprang jag till köket och höll nästa på att sluta andas. jag rasade in i köket och där satt några av mina kollegor och jag gick direkt till chefsköterskan och frågade oroligt om vad som skulle ha hänt...Hon bad mig sitta medans hon skulle prata med en annan sköterska, då kom hon bakom mig med en mycket vacker och fin blommbuket.....Jag fick tårar i ögonen av glädjen och överaskningen....

Tack alla min kära kollegor på Bromma Vårdcentralen för en fin vacker överaskning och Era varma tankar...Ni är så underbara trevliga ...Det värmer mycket...






Kommentarer
Postat av: Nanna

ååhhhh vad gulligt av de, du är värd mer än det kära mamma

2010-03-28 @ 11:23:17
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0