Lunch och fika i HSB

Tack Degge för en god lunch Du bjöd på och 1000 tack till Dig och min kära svärdotter, Lisa för det trevliga sälskapet och den roliga tiden tillsammans....
Det var otroligt roligt och avkopplande att vara hos Er, tillsammans med Er och lilla prinsessan, Almaza...


Degge bjöd oss till en Libananisk restaurang.....

Pistachia i HSB....Massor med gosid säljer de

Massor med sina egna bakelser...

Tack för ett fint sällskap mina ögonstener....

Älskar Dig min ögonsten...

Den fina kläningen jag fick av min syrra...

Kommentarer
Postat av: DG

Vilka snyggingar vi är wallah

2010-09-23 @ 16:17:04
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

يمه قمر يا غالية طالعة غير شكل بالاحمريكا

تقطعيه بعرك العافية يااارب وهني وعافية على قلبج العزيمة اي والله حلوة الطلعة مع ابو المازة وام المازة الله يحفظهم ويخليهم يااارب

2010-09-26 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0