Fika med kära dottern...

Jag var ute med kära älskade dottern på en liten runda i några kläddaffärar, tittade runt och handlade lite så klart och som vanligt...
Min dotter handlade det mesta för kära älskade Isak och jakob och jag passade på och hadlade lite till de, två kalsongar med deras favorit tryck på de, BILAR...

Jag älskar gå ut med älskade Nanna för det blir ingen stress utan hon vill gärna gå runt och titta, som sin mamma...
Vi tog en snabb fika på Mc-Donald, hehehehe. Det var jag som vrek i mig den stora muffins, älskade dottern ville ha bara kaffe...
En fin kläning som kostade 350 i ordinarie priset och var nedsatt till 150 kr på H & M

En bild på fikat...

Kommentarer
Postat av: nanna

du anar inte hur glad jag blir varje gång jag är ute med dig eller sitter o fikar med dig i lugn o ro. Jag älskar dig oerhört mycket min älskade mor. Allah la j7romni minik ia aghla il ghawali

2011-01-21 @ 12:36:21
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

ياوسفتاه ما لقيتوا من هل موديل يجنن بصراحة وعليكم بالعافية هل عصرونية الشهية

2011-01-21 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0