Krya på Er mina älskade...

Mina kära älskade barnbarn är sjuka igen, de är förkylda och hostar stakare.
Älskade kära Jakob grät otroligt mycket igår och var mycket trött och lilla kära älskade Almaza sov mycket dåligt i natt...
Igår bakade vi Klache(En irakisk söt kakor som man fyller med dadlar, kokkos eller valnötter) och då fick kära Isak och Jakob hjälpa till. De var faktis mycket duktiga igår och gjorde många klache och de fick var sin svärd kaka och lilla Almaza fick en dockkaka(olika kak design)...
Krya på Er mina kära älskade barnbarn...
Kära Isak och Jakob tittar på en DVD barnfilm och fikar...

Min tuffa lilla Almaza...


Klache...Kakorna som var mycket goda...



Sist men inte minst, 1000 tack min kära älskade make för hushållsmaskinen Du köpte till mig och min kära dotter


Kommentarer
Postat av: salwa

الله يعطيه الصحة والعافية لهل رجال يا اختي ويحببه فيج اكثر واكثر ويوفقه لكل خير يارب

الكليجة مبينة شهية تسلم الايادي بشبوشة الغالية

2011-02-01 @ 22:58:38
Postat av: DG

masi är så sööööööööööööööööt

2011-02-08 @ 23:38:00
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0