Nokia N8

Tack min kära älskade för den fina mobilen Du köpte till mig, Nokia N8. Den är mycket fin och bra. Älskar Dig min underbara OTROLIGT MYCKET....
make

Mina nya fodralar till min nya mobil...

Mc-Donald

Igår blev det fika för oss vuxna och mat för de små änglarna.. Vi hade väldigt trevligt tillsammans. Efter fikat gick vi runt och handlat lite på Lindex.
Sedan åkte vi till Skogås och köpte två nya fodraler till min nya mobil.

I Haninge c var det ansiktsmålning för barn så Isak ville gärna bli en...

Välkommen hem...

Hjärtligt välkommen hem min lille älskade Husse. Du var saknad av oss alla...
Igår blev det att köra till Arlanda och hämta min älskade lille son, Husse efter en skolresa på 8 dagar i New York...

Flyget landdade en timme tidigare. Alla kom hem ordentligt och hade haft mycket trevligt där..

Pizza

I fredags hade min kära älskade make bakat en mycket god pizza. Han hade räkor, lax och kött i den. Den var mycket god. Tack älskling

Lax

I förrigå köpte min älskade dotter en hel färsk lax som jag fixade i ugnen. Den smakade mycket gott. Tack min kära älskade dotter för en god middag...

Memira

Just nu sitter jag och väntar på min kära make. Han är inne i operationsrummet för en FS-Lasik behandling.Han gör det hos Memira i Täby c. Det ska inte ta lång tid och det kommer säkert att gå bra.
Vi hörs lite senare
Före operationen...

Efter operationen....

Vi är hemma och operationen har gott bra

Orkide

När jag opererades i maj år 2009 så fick jag en mycket gullig, fin och liten orkide av Lisas mamma. Den är så fin och vacker fortfarande och i år blommade den på nytt. Jag blev så lycklig när jag såg de nya knopparna på gång och nu vill jag dela glädjen med Er och visa bilder på blommorna...

Fika stund..

Igår hade jag fikat ute tillsammans med kära älskade Nanna och Husse i en kafé på Brandbergens centum...

Vi hade mycket trevligt tillsammans och sedan körde jag Nanna för att hämta sina änglar från dagiset och jag fortsatt med kära Husse till haninge centrum på ett ärende.

Idag på morgonen så åt jag frukost tillsammans med Husse innan han åkte till Arlanda för att flyga till New york på en studie resa i en vecka...

Min kära älskade Husse ha det så trevligt i New york...

Middag...

I torsdags var jag tillsammans med mina kära arbetskollegor på resturang Nazdrowje och åt middag tillsammans...

Sällskapet var underbart roligt och trevligt och maten var mycket god...Resturangen var mysig och fin och personalen var trevliga, alltså det var trevligt på alla sätt och viss.

Till förrätten beställde jag en Salamon af Nazdrowje (Kallrökt lax med mascarponeost, finhackad dill och räkor, serverades med en ruccolasallad och tropisk citrus-salsa)

Till huvudrätten så tog jag en Ungbakad gös, serverades på en bädd av grillad grönsaker, selleripuré och zabaliósås)

Grattis Lisa

Grattis min kära älskade svädotter på din föselsedagen. Önskar Dig all lycka och glädje tillsammans med din kära familj...
Många gratulationer och kramar från oss alla i Stockholm...

Sushi

Idag blev det sushi efter vårt besök hos Optikern för att boka lasar operation. Vi brukar äta på samma sushi restaurang och shushin var lika god som varje gång...

Skalladjursgryta

Vår goda skalldjursgryta som min kära älksade make fixade...

Saknar min blogg

Det var ett tag sen jag har varit inne på  min blogg. Jag har jobbat för fullt men allt är lika fint m oss.

I kväll ska vi ta det lungt efter en hårt jobbat vecka.
Sist men inte minst så bjuder jag på vackra bilder

Bilder på den jag älskar, min kära älskade make...