Blogga, Blogga, Blogga!!!

Det var en vecka sedan jag har varit inne på min blogg och bloggat, vist är det gåligt...

Vi har haft en fint besök hemma hos oss och då var vi ute, torsdag och fredag har jag jobbat mellan kl.08.00-15.00 så jag kom hem och var helt slut, orkade ingenting mer än att duscha, äta och slänga mig i sängen...

Igår kväll satt jag med mina älskade barn och lekte lite med min kära älskade ängeln, Almaza. Hon har för första gången kunnat vända på sig. Degge la henne på magen och det så underbart att se hur hon kämpade och vände sig på ryggen, Vi fick tårar i ögonen då av glädje...

Idag är jag hos min kära make tillsammans med kära älskade barnbarn, Jakob

Jakob ska vara med oss över helgen så får min kära älskade dotter vila sig lite och ge älskade Isak mer uppmärksamhet...

Här kommer bilder på lilla älskade Almaza och dagens bild på Jakob...
Den vackraste bruden i världen...

Lilla kära älskade ängeln...



Jakob gräver...

Kommentarer
Postat av: DG

snygga bilder kommer att ta några hahaha

2010-10-16 @ 22:50:46
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

jätte fina bilder. Tack för omtanken

2010-10-17 @ 09:45:28
Postat av: salwa

يمة حناني فدوة لعينها الله يفرحكم فيها وتشوفها عروس يااارب

2010-10-23 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0