Morsdag

Igår var det morsdag enligt den arabiska kalandern.
Jag gratulerar de fina mammor i hela värleden...

Till minnet av min kära älskade mamma, må Allah välbevara hennes skäl i fred.....
Till minnet av mina två älskade vänninor som dog för tidigt, Hanna2, Hodasmamma och Hanna2 Om
Hassansmamma

VILA I FRED....

Jag gratulerar mina kära o nära....
Grattis min kära älskade  syster, Salwa
Grattis
mina underbara dottrer Nana och Lisa
Grattis min kära väninnan Sohaila


MIN KÄRA ÄLSKADE MAMMA

Tack min kära svärson, Jojo och Nanna för den goda tårtan och goda bakelserna



Tack kära älskade Lisa för dina goda bakelser


Kommentarer
Postat av: سلوى

الرحمة والنور على روحج ياامي الغاليـــــــــــــة

2012-03-22 @ 16:20:05
Postat av: Nanna

الله يرحم روحهة

2012-03-24 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0