EN LÅNG DAG AVSLUTAS MED SUSHI

Vi åt frukost tillsammans med min kära J sedan åkte vi, jag, Degge och Lisa till SÖS (Söder sjukhuset). Jag hade tid där för magnetröntgen för min njure. Den högra njure var ur funktion, jag fick välldigt mycket ont efetråt.

Det tog ca 3 timmar på sjukhuset och sedan bjöd Dgge oss på en öppen Sushi  bufé i Hammarby sjöstadn. DeJag hadt kostade honom 600 kr men det var myket gott...

Tack Degge oh Lisa att Ni orkade sitta så lång tid idag på sjukhuset och vänta på mig tills jag var klar där och tak för en underbar god lunch/middag...
Degge sitter och väntar under tidn jag var på röntgn...











Kommentarer
Postat av: J



Ser gott ut .



En instruktionsfilm .



http://www.youtube.com/watch?v=dPMaid87Es0



J

2009-12-11 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0