Lördag morgon

Vid kl. 08.00 så var vi ute i sjön och lagt fisknät. Det såg såååå vackert ut i himlen. Jag tog några bilder i mobilen så klart som jag brukar göra...
Jag körde bilen med båten hem och var nästan framme när min kära J ringde och talade om att det inte gick att köra för det fanns mycket i isjön så det gick inte att komma fram med båten till briggan...

Tänk Er att jag skulle vända på en smal landsväg med båtsläp...Det gick bra faktis efter några försök fram och tillbaka och höger och vänster..

Jag dela med Er de fina vackra naturliga bilder....Håll tummarna att vi får några goda fisk

 




Kommentarer
Postat av: Nanna

jätte fina kort kära du. jag undrar om du kan lägga in en bild på Degge i vår blogg, jag kan gå in och skriva ett inlägg

2009-12-06 @ 11:24:46
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0