Fredag den 13:e

Äntligen fredag!!!
Det känns så skönt att kunna vila sig efter en tuff vecka. Jag och mina kollegor har haft en tuff vecka men ändå kändes det väldigt roligt och trevligt att jobba tillsammans.

i onsdags kväll fick vi jobba till kl. 21.00 p.g.a. vaccinationen. det var slitsamt men väldigt trevligt att jobba med de härliga arbetskollegorna jag jobbar med. 
Arbetsklimatet underlättar väldigt mycket så man skojer och skrattar trotts all springande hit och dit..

Idag är det fredag den 13:e och jag älskar det datumet och är mycket positiv inställt till det. Jag är inte orolig för det datumt. Idag blev båda min kära J och min kära Husse vaccinerat och hoppas att de inte får någon form påverkning.

Jag är mycket trött faktis och tänker lägga mig snart så jag vill önska Er alla en god natt och skön sömn. Dröm vackert  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0