Blekinge....

Igår åkte Vi hem från Danmark och min pappa flyttades till en vanlig avdelning idag. Vi var hemma hos min ögonsten Degge och sedan åkte jag med min kära syster och hennes älskade son, Ali till Kalmar.

Min kära älskade underbara J ville inte att jag skulle flyga eller ta buss utan han körde ner till Kalmar och hämtade mig. Vi åkte vidare till Blekinge. J har kört i totalt 7.5 timmer. Han har bjudit mig på en fin restaurang och bokat rum i ett fint hotell för att jag skulle koppla av efter de två jobbiga resorna fram och tillbaka till Danmark...

Tack min underbara make, Du är så fin och snäll och gör allt bra för mig och mina kära ögonstener....

Vi ska lägga oss nu så jag önskar Er en god natt med vackra drömmer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0