Lugn helg tillsammans med barnbarnet...

Mina ögonstener Isak och jakob sov över hos mig natten till lördag samt natten till söndag...De är såååååååå gulliga ocg sov som änglar...
I lördagskväll frågade jag Jakob om jag skulle få sova bredvid honom i min säng, svaret var nej så klart och han tyckte att jag skulle ligga nere på golvet på en madrass och det blev det...

I söndagsmorgon vaknade jag kl. 05.30 och fixade te och smörgås och väkte försiktigt Isak och frågade honom om han ville följa med och fiska..Han kom upp på en gång och började ta på sig kläderna...Kl. 06.30 körde jag min kära svärson till sitt jobb och jag och Isak fortsatt till min kära älskade make, J. Älskade maken hade redan varit beredd på att koppla båtkärran i bilen och vi åkte i väg och sjöat båten för hämta upp fiksenäten...

Isak var glad och han fick köra båten. Jag tog upp näten så fanns det 2 stora sutare, 2 st gädda, 3 st abborre och en skräpfisk. När Isak fick syn på fiskarna så blev han lite rädd men han var mycket duktig och glad över att åka båt...Nästa gång blir jakobstur inshalla...
Bilder kommer senare...


Kommentarer
Postat av: Nanna

vad trevligt det låter. Du anar inte hur skönt det var att bara ha Jakob hemma, men jag fick ta igen min "vila" då jalil kom hem med sitt skadade finger

2010-04-26 @ 21:36:55
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: J

Hoppas dina Underbara barn , kommer fler gånger och hälsar på , Nana . Dom är så gulliga och lekfulla .



J

2010-04-27 @ 11:29:26
Postat av: Nanna

heheehe Janne, visst är de gulliga , NÄR DE SOVER JAAAAAAA

2010-04-28 @ 14:34:27
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Tuka

Hejsan khala! Allt är bra med mig tack, hur är det själv? Längesen walla :) Enshalla jag ska hälsa henne nästa gång vi träffas.



Hur är det med dig nuförtiden? Akid du hade kul med Nannas son, Nanna jekhabbol ebnech vad säger du? Hahaha :O

2010-04-29 @ 19:12:40
URL: http://tuuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0