Dagen,,,

En vanlig arbetsdag, satt ireceptionen hela dagen och gick ut på lunch rasten och fika pausar för att ta frisk luft...

När jag kom hem så hade min kära älskade make köpt två 8-bitar sushi och lagade en kött, kebab och korv gryta som var mycket god. Jag lagade ris, plockade disken ur diskmaskinen och gjorde sallad.

Jag ser fram emot att åka och hälsa på min  hans kära familj, jag saknar de mycket och speciellt lilla ängeln Almaza som är såååååååååååååå söttttttttttt...

En bild på min kära älskade prinsess...



Kommentarer
Postat av: Nanna

ia 3omriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ia ro7 3amtik rabi ikhaliki ia a7la Masi

2010-09-01 @ 08:25:30
Postat av: Mayth

mash alha hayati :)

محشش يحچي ويه نفسه..ضفدع بالماعون! لأ لأ ارنب بالسطل؟ لأ اكيد تمساح بالبانيو؟؟ لأ لأ احسن شي اتصل بالدكتور..الو دكتور.. گلتلي شنو المرض العندي. گاله الدكتور:هذي عاشر مرة تسالني ... عندك سرطان بالحوض ، سرطان بالحوض

2010-09-01 @ 17:19:35
Postat av: Bushra

hahahaahahah det var roligt Wallah maytham. Tack

2010-09-01 @ 22:04:57
Postat av: salwa

بعد قلبي يا ماسي ياعمري ياقلب

الله يخليها لأهلهاولكم لهل المازة

ان شاء الله نشوفها مرة اخرى قريباً

2010-09-05 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0