Stor handling...

Igår kom min kära dotter tillsammans med sina änglar till mitt jobb. Hon handlade för de på McDonald och sen kom de till mig.
De satt och åt innan vi körde till J & D Qibla affären. Det blev stor handling för mig och ännu större för Nana. Snart är det Ramadan månad och man brukar handla mycket hem så att man har lite smått och gott hemma.

Vi kom hem, Nana lagade ris och en god gryta och jag grillade lamm revben i ugnen samt lagade en Ockra/Bambia gryta.
Vi gjorde mycket sallad i en stor skål och det blev nästan bara jag och kära dottern som vrek i oss salladen.

Kära Husse och Ahmad gick ner till miljö rummet med glas, papper och metal. sedan kom kära svärsonen hem från jobbet. Vi hade mycket roligt tillsammans.

Lite senare på kvällen så åt jag och kära Ahmad kräftor, under tiden/kvällen hade jag kört 3 tvätt maskiner hemma.

Kommentarer
Postat av: Nanna

åhhhhhhhhhhhh okra grytan och grillade kotletterna var jätteeeeeeee goda. Tack för det fina sällskapet, jag uppskattar varje minut jag är med er. kram

2010-08-04 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0