Lördag...

Lördagen började med att be/bön och äta frukost tillsammans med min kära syster, min älskade make och min systersman. Sedan satt jag och min syrra och tittade på alla bilder hon hade med sig från begravningen och på våra släktingar, Gud vad släktingarna har ändrats och åldrats otroligt mycket...

Vi gjorde i ordning smörgåsar till min syrra och hennes man för att ha till resan på vägen hem till Kalmar. Älskade J tog ut väskorna och la de i bilden sedan startade han bilden för att underlätta för min.

Min kära dotter åkte kommunalt till Stockholm c för att hälsa på sin moster och mostersmake innan De åker hem till Kalmar...

Jag körde min syrra och sin man till City terminalen och där stog min kära dotter tillsammans med sina änglar, Isak och jakob och väntade på oss. Jag lämnade syrran och tog kära dottern och barnbarnen hem med mig.

Jag kom hem och började fixa lite mat för att äta och sedan satt jag igång med städ, tvätt och matlagning så att allt skulle vara klar till klockan 18.00...Jag gick in och duschade medan kära dottern fixade salladen och jag hade redan hunnit laga ris, kyckling gryta och kykling klubbor i ugnen. Min kära son Ahmad fixade lammlever och tack och lov allt var klar innan gästerna kom...
Gästerna kom för att beglaga sorgen...

Vi alla åt tillsammans och sedan gick jag upp för att skriva detta inlägg och snart går till badrummet och gör i ordning mig innan sängläge..Därför vill jag önskar er alla en god natt, sov gott och dröm vackert....

Jag vill mer än gärna tacka Dig min kära underbara make för allt Du gör för mig och min familj...Du har ett hjärta av gud älskling och tack att Du finns...

Kommentarer
Postat av: DG

Låter som en tuff och lång dag, jag saknar er mamma och er hose.

2010-02-07 @ 07:52:16
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0