Tuff dag igen slutar med god mat...

Idag var det en riktig tuff dag för mig idag. Jag var helt ensam på mottagningen mellan kl. 13.00-16.00 och fick knappast 20 minuter för lunchen... det var ganska många patienter på kort tid och en operation så blev jag helt slut faktis... Sista 45 minuterna var ganska lugna så man fick andas lite...

När jag kom hem till min kära älskade make J så hade han ordnat med god mat.....


Köttfär och spagetti............


Råstekt potatis, antrecot och lammhjärta....


Lite småt och gott bl.a. färdig skalade lyx räkor, majs, champinjoner, oliver, olika såsar och sallad som tyvärr inte sysn i bilden

Kommentarer
Postat av: DG

hmmmmmmmmmm så gott det ser ut

2010-02-24 @ 21:54:36
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0