En ljus punkt mitt i det mörka...


Jag blir farmor till sommaren....


Mitt i det mörka finns det alltid något hopp och ljus...Mitt i all sorg Vi går igenom så kommer en bild på min nya familje medlem..min förväntade sommar flicka, barnbarnet..lilla Almaza...

Livet är en fortsättning på levande liv...En dör och föds...Jag miste min kära mor nyligen och Allah kommer inshalla att ersätta mig med glädje när jag kramar mitt kära barnbarn, Almaza...

Här kommer en ultraljud/bild på mitt kära förväntade nya familje medlem...Almaza



Kommentarer
Postat av: DG

Vi ser också framemot lilla Almaza och jag önskar verkligen att du får hålla i henne och vara med när hon föds mamma

2010-01-30 @ 10:53:33
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: AHLAM

Ohh mashallah alf alf mabrouk InshaAllah! Nana sa föda igen :D



Hur mår du tont? Wallahi jag sakanr diiiig sååååå mycket du anar inte.



Hur mår alla i familjen? Jag saknar och älskar dig så mycket mer

2010-01-30 @ 11:52:28
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0