Tack mina kära ögonstener för All hjälp och stöd...

Jag sitter i bilen på vägen hem till Stockholm från Ängelholm och ville gärna passa på och tacka Er alla mina kära underbara ögonstener J, Degge. Nanna, Ahmad, Husse, Jojo, Lisa för all hjälp och stöd...
Utan Er hjälp och stöd skulle jag inte klara av att åka till min kära älskade mor och säja adjö till henne för sista gången och vara med henne där i lugn och ro...

Stort tack till Ali och Isam också, Ni är underbara fina människor.

Jag skulle aldrig kunna köra så långt med det höjda blodtrycket jag fick i samband med min mors dödsfall.

1000 tack till alla mina underbara för all hjälp och stöd...Ett stort tack till Er alla vänner och bekanta som ringde och erbjöd sin hjälp och stöd...Må Allah väl bevara Er allihoppa

Kommentarer
Postat av: jojo

الله یرحمک یا حجیه و یدغمد روحک الجنه و ما انسی الضحکه الحلوه و اسوالفک الجمیله اتمنا من الله اتکونین امحللتنا و امسامحتنا لو یوم زعلناکی بحکایه او تصرف غلط انتی باگلوبنا تبقین طول ما احنا عایشین

2010-01-15 @ 23:10:28
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

tack själv mamma

2010-01-16 @ 10:33:27
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Acke

Må GUD bevara alla våra dödas själ !! Må GUD straffa alla onda människor som gjorde illa bibi !! ni jävlar kommer att få tillbaka om inte nu så får ni tillbaka efter er död !! R.I.P BIBI och hälsa till vår älskade pappa från oss (L) (L) (L)

2010-01-16 @ 13:15:19
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: Acke

Må GUD bevara alla våra dödas själar ! Och må GUD straffa er alla onda som gjorde illa BIBI! Om ni inte straffas nu så kommer ni INSALLAH att straffas efter er död! R.I.P BIBI och hälsa vår far från oss alla (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

2010-01-16 @ 13:20:06
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: J

Tack själv Bushra !



Jag hoppas verkligen att alla ONDA och ELAKA personer i din omgivning straffas hårt .

Hur kan ni förstöra ett underbart liv för dom som NI egentligen borde ÄLSKA och inte som nu HATA .



J

2010-01-16 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0