Mina ögonstener..

Två av mina ögonstener och alla mina kära barnbarn befinner sig just nu i Kalmar hos min älskade syster och sin kära familj. Jag är glad för barnen, båda mina och sina kusiner att de träffas för att ha roligt tillsammans...

Sista gången vi och våra barn traffades det var i samband med min kära pappas vistelse på sjukhuset innan han avled, Allah yrhama inshalla.

Några vackra bilder ...
EN bild på mina kära underbara släkt vid havet...


Mina kära älskade Isak och Jakob...

Min kära älskade Almaza...

Faster Nanna....

Husse med sina nya kläder, hatt och solglasögon...

Sist men inte minst, en bild på snygga Ahmad....


Kommentarer
Postat av: DG

Snygga bilder jao

2010-07-12 @ 00:13:03
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Mosa

Ahahaha! fan vad jag saknar Ahmad och Hussein!

Jätte fina bilder moster!

2010-07-12 @ 15:14:50
Postat av: Nanna

jooo helgen har varit bland de bästa dagarna vi fått uppleva hittills

2010-07-13 @ 16:57:36
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0