Mycket sugen på att åka till Egypten...

Jag är så sugen på att åka till Egypten...Det är så mysigt och trevligt där....Det är ett rikt land med hustori, kultur, turist, bad, sol, köping och mycket avkoppling...

Bilder på det lycksiga hottelet jag bodde tillsammans med min kära älskade make och lille älskade Husse...



Hottelet var fin, vacker, ren med båda invändigt och utvändigt...mycket stor basäng med kristall klar ren vatten och mycket fin grill resturang i mitten så vi kunde inte låta bli utan att köpa mat varje dag efter lunchen fastän Vi hade båda frukost och middags bufé som ingick men själva kol grill doften var underbar......


Kommentarer
Postat av: Nanna

åhhhhhh jag skulle mer än gärna besöka Egypten, är som du nämnde ett land fylld med historia som man gärna vill upptäcka, sedan är det böneutropen som jag oxå längtar efter

2010-07-25 @ 11:56:23
Postat av: DG

Egypten är helt ok men ni måste börja resa till andra länder speciellt Janne hahaha

2010-07-25 @ 12:14:19
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0