Dagen....

Lite seg på att blogga p.g.a. smärta och värk efter operationen.  Men det händer saker och ting så klart för varje dag...

Vi hade fullt upp med besök av våra kära nära och kära. I måndags kom familjenskompis, Maytham för att hälsa på oss och på kvällen åkte min kära syster och Ali hem till Kalmar...  

Maytham åkte hem igår och innan han åkte så kom min bästa vänninan, Sohaila och hälsade på oss och vi hade trevligt tillsammans.

På kvällen lagade min kära make och älskade dottern middag och det blev mycket god mat. 


Idag var jag på återbesök på sjukhuset tillsammans med min kära älskade dotter för att röntga njuren och kolla om allt som man önskade. Jag ska träffa kirurgen på fredag och Vi får hoppas på det bästa..

Bilder på Nanas goda bakelser och kakor....








En bild på Älskade Degge...


En bild på Ali och Mayhtam...

Sist men inte minst...En bild på degge och kära Jakob...


Jag fick många presenter faktis av alla och bl.a. Hussespresent...



Kommentarer
Postat av: DG

Vilka fina bilder, skicka tårta till mig på posten hahhaa PUSS

Grattis Mayth på födelsedagen

2010-06-11 @ 13:30:02
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

Husses present är söt tycker lisa

2010-06-11 @ 14:57:10
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0