Måndag morgon...

Jag sitter här i vardagsrummet hos min älskade son och sin familj i Ängelholm och väntar på att mitt älskade Almaza ska gnälla så jag går och tar henne. Hon var vaken flickan hela natten och jag hörde henne stackare gråta och gnälla.

Igår kom jag hit som och då var Degge och lilla Almaza som väntade på mig på flygplatsen medan min kära älskade svärdotter, Lisa stog och grillade ute på deras uteplatsen. Grillplattsen är mycket fin och mysig och föreningen har verkligen jobbat fint med den.

Lisa hade grillat kött, kyckling, potatis och stora räkor och till maten blev kokta potatis, sallad och dricka. De hade grillat så mycket så det blev mycket kvar...

Jag älskar mina barnbarn väldigt mycket och är väldigt tacksam för de gåvrna jag fick, kära Isak, jakob och lilla Almaza

Det blir lite mer bilder på sötnosen....







Kommentarer
Postat av: DG

Tack mamma för att du tar hand om Almaza åt oss!

Älskar dig

2010-06-28 @ 11:32:48
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: mariam

ee walla khala de va länge sen...inshalla allt OK? shako mako? sj är allt super b3d sommar finns inget bättre(:

shokran 3al tips! ska göra som du sa:)

ha det bääästtt!!!

2010-06-28 @ 16:55:00
URL: http://bloodygiirl.blogg.se/
Postat av: salwa

لج عيني كلها ضرغام حتى السمار

الله يحفظها ويخليها ياااااارب

بوسيلياها لالمازة الله عليج ولضرغام ومرته

2010-06-29 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0