Mina älskade barnbarn fyller år snart...

Tiden går väldigt fort, barnbarnen,Isak och Jakob växar snabbt och fyller fyra år på fredag den 11/6...Min kära make handlade igår fina presenter till änglarna och de ser verkligen fram emot fredagen för att öppna sina presenter...

Jag vill passa på och vara den första som gratulerar de i förväg....

Isak och Jakob var så finklädda på mormors födelsedag den 2:a juni...De kom till sjukhuset och gratulerade mig och var såååååååå snygga och väldigt finklädda....De sjöng för mig på svenska, arabiska och engelska...

Må Allah välbevara Er två....

En bild på sötnosarna, Isak och jakob


Stora hårda paket från Janne och mormor....


Kommentarer
Postat av: Nanna

åhhhhh tack hjärtat!! Ska även tacka Janne för presenterna. Ser fram emot imorgon

2010-06-10 @ 18:26:00
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

Snällt av dig och J att köpa så många presenter

2010-06-11 @ 13:31:10
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0