Operation och sjukhusvistelse....

I måndags den 31/5 opererades jag på hö-njure. Det var en stor operation och tack och lov har det gått väldigt bra hittils.
I lördags skrev jag ut hem och då kom min kära make och hämtade mig. Det som jag har kvar är en nefrostomi på hö-njure. Nu på onsdag ska jag röntgas för att se på resultatet. Är allt som man önskar så stängs nefrostomin på onsdag och på fredag kommer jag att träffa min duktiga kirurg som ska dra ut personligen nefrostomi.

Jag vill passa på och tacka Er alla mina kära älskade familj...Stort tack för Era obrutna besök samt uppvakning på min födelsedag....Tack min kära älskade:

-Maken J. för allt du gör för mig. Tack för födelsedagspresenten, den dyra fina bärbara datorn jag fick av dig...
-Degge som lämnade sin hög gravida söta frun och åkte till Stockholm för att vara med mig. tack Lisa att du ställde upp på det...
-Älskade Nana, Jalil. Isak och jakob..Ahmad och Husse...tack för Er stöd mina ögonstener....
-Salwa, min älskade syster och Ali för att Ni kom hit och var med mig...Tack kasem och Mosa att Ni ställde upp...
- Väninnan, Sohaila. Min bästa älskade stora syster...tack för Dina fina roman sallad och de goda gurkorna som fick igång min mage..Tack för dina dagliga besök habibti....
-familjenskompis, Maytham...Tack för Ditt stöd och besök...
- Joakim, Kära sonen för ditt fina samtal habibi....
- Tack till alla vänninor, arbetskamrater, kompisar, gamla grannar, som har ringt till min syster och mig för att kolla läget på mig...

Jag är så stolt över att ha Er alla mina kära älskade nära lilla familj... 

på måndag morgon i avdelningen på väntan på sjuksköterskan....

Utsikten från mitt enkeltrum på avdelning...

Inann jag kördes ner till operationssalen....

I OBS avd-direkt efter jag vaknade...

I lördags på sjukhuset efter utskrivningen...


Kommentarer
Postat av: Janne

Puss , och krya på dig min underbara .



Janne

2010-06-07 @ 13:14:49
Postat av: Nanna

Du är vår ögonsten och vad vi än gör för dig vår diamant är FÖR LITE. Jag är jätte glad att du kom hem till oss vår kära mamma, inshallah rabi itawl ib 3omrik o jintiki ilsa7a o il3afia ilkhatrna ia rab

2010-06-08 @ 10:04:49
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

el 7mdo lil allah 3la selamtik mamma. Allah la y7romne minik inshallah

2010-06-09 @ 15:54:20
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0