Stockholm idag...

Jag flög hem idag till Stockholm och var mycket ledsen över att lämna Degge och Lisa samt lilla Almaza, hon är såååååååååå söttttttt lilla ängeln men självklart var jag glad över att träffa min kära make och kära sonen, Husse..

Vi åkte från Bromma Flygplatsen till J&D affären i Rinkeby och handlade mycket bl.a. kött och korv.
Vi kom hem och grillade eller rättare sagt det var stackars Janne som fixade med grillning, det blev grillat Entrecot och korv samt kokt potatis och mycket ägna själv-odlade sallad...

Två bilder från grillningen och matbordet....





Jag kan inte låta bli utan att lägga några bilder på mitt kära barnbarn, Almaza










Snart lägger Vi oss och därför önskar jag Er en god natt med vackra drömmer....


Kommentarer
Postat av: DG

Tack för att du kom hit mamma, wallah saknar dig som fan redan!

Älskar dig och tack för allt!

Vi ses snart igen

2010-07-01 @ 12:51:09
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

Tack mamma, inshallah vi ses snart igen!

Älskar dig pUSS

2010-07-02 @ 15:04:06
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0