Ute och fiskade igår eftermiddag...

Husse jobbade i första dagen tillsammans med min kära make igår, han vaknade kl. 05.30 och var lite nervös...
Ny arbetsplats och nya arbetskollegor för Husse men Kära Janne var hand i hand med honom samt alla där var trevliga och gulliga mot honom så blev han mindre nervös och kände sig välkommen dit...

Igår hjälpte jag till och fixade smörgåsar till båda men idag klarade de sig själva så jag låg i sängen och vilade...

Husse blev bjuden på lunch ute av älskade maken, så de åt i den fina resturangen med mycket fin sallad öppenbufé samt efterrätt....

De kom hem efter jobbet och då håll jag på att fixa wook. Maten blev Mycket godkänd av båda...Sedan gick jag och Janne ut till tomten och tittade på växter och blommor...Kära gubben kom med en bra idé att åka och fiska ströming och det gjorde Vi...

Det var mycket roligt faktiskt att fiska. Husse fick en störming till katterna men han var så glad så att han tappade alla sina fiskekrokar...Mina fiskekrokar har fastnat i botten och stakars Janne som fick jobba och slita med att sätta nya krokar....Alltså det blev mycket dyrbar ströming som Husse fick...

Vi kom hem och jag var helt slut så vi satt och fikade med färska jordgubbar och glass och tittade på filmen, Shakespeare in love...Filmen var intressant och mycket rolig men tyvärr hann jag inte se slutet eftersom jag somnade i soffan....

Tack kära Maken för en underbar eftermiddag och kväll....

Några biler från gårdagens...
Husse på jobbet....



Husse på lunch....

Eftermiddagsfika på jobbet....

Husse blev riktig överaskad när han fick strömingen...


Kommentarer
Postat av: Janne

Duktig på jobbet är han , men storfiskare , det vet jag inte , har nog inte sett en mindre strömming , He He .



lycka till med sommar-jobbet , Husse .



Janne

2010-06-15 @ 11:11:42
Postat av: DG

Duktigt Husse, jag är stolt över dig. Jobba på och gör bra intryck nu ;)

2010-06-15 @ 14:37:56
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

är så stolt över dig vår Husse, du är en duktig grabb. Kämpa på i jobbet så får du en feeeeeeeeeeeet lön

2010-06-15 @ 18:31:44
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

Abu 3li il m´7abal hahaha

2010-06-16 @ 13:54:06
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0