Underbart väder i helgen....

Bättre väder kan vi inte kräva än det som var nu i helgen, så fint, soligt, skönt och varmt...Jag och min kära make var ganska mycket ute och gjorde mycket...
Dels har vi varit i flera ggr ute i sjön och fiskat, vi fick ganska fina fiskar, en sutare, fyra gädda, två abborre och två skräpfiskar. 

Vå fiskfång från helgen...

Jag stekte fisk ute till maten...

Blommor som jag planterade i höstas...




Idag var vi ute på Täby c ..Min kära älskade make köpte mycket fina skor till mig från ecco och ett par till honom...J betalade 800 kr för mina fiffiga söta skor...Det är mycket bekvämma...
I ecco skoaffären träffade vi ett par som var mycket trevliga och vi stog och pratade mycket med de...Det var verkligen en trevlig stund....
Mina söta gulliga dyra vackra bekvämma underbara skor....

Kommentarer
Postat av: Maytham

tjenna min syster :)

Bilden är jätte vackra , särskilt rosor och trädgård

2010-05-23 @ 22:14:50
Postat av: Nanna

oooooojjjj vad fina skor o trädgården är underbar, fiskarna är mmmuuummmmssss, tack för Gössen jag fick, lovleyyyy.. oranga o gröna bilen är också jätteeeeeeeeeeeeee finaaaaaaaaaaaa

2010-05-24 @ 08:44:30
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Bushra

Tack min kära lille bror Maytham

Hur är det med Dig? lever Du? vad gör du?



Ha det bästa som man kan ha

2010-05-24 @ 15:25:49
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: DG

Maabrook o bil 3afie ya worde

2010-05-26 @ 12:34:12
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Anonym

مبروك حبيبتي , يعيش ويجيبلج ويعطيه الصحة والعافية

يجنن الورد اللي بحديقة بيتكم يابشرى امس قلت لعلي شوف هل ورد عبالك مخمل



شنو طلع من الزروعيات مالتج ؟

بوساتي لاختي الحبيبة الغالية وسلامي لزوجج

2010-05-27 @ 14:13:03
Postat av: salwa

نسيت اقولج هني وعافية السمك يميييي خبيلنة فد ابورة يابشبوشة

2010-05-27 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0