Företagsmässa...

Igår var vi. jag, Degge, Lisa, Nana, Jojo och lilla Almaza på företagsmässan i Älvsjö. Det var mycket intressant och roligt. Vi gick därifrån med mycket mer kunskap och info. om de olika företagen.

Det enda negativa var att jag tappade min SonyEricssons mobil i toastolen och spolade två ggr innan jag upptäckte att det var min mobil och ingen skräp. jag blev mycket ledsen så klart men det är inte hela världen. Nog konstigt är att telefonen fungerade efter torkningen med hårfön.

Sedan åkte vi till Coop Forum och åt mat på Coops restaurang. Vi beställde som vanligt veggo meny...




Kommentarer
Postat av: DG

Det var verkligen trevligt då :D

2010-10-20 @ 23:20:17
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0