Ett fin besök...

Igår flög min kära äldsta son tillsammans min sin kära lilla familj till Stockholm...Min glädje var otroligt stor när jag såg de komma ut från flyget på trappan....

Överaskningen var mycket stort för min älskade dotter och sin kära familj för de viste ingenting innan så de blev riktig glada och överaskade....

Lilla kära prinsessan var mycket trött och gnällig igår...

Farbror Husse var mycket lycklig och glad över att träffa sin brorsdotter för första gången


Pappan och dottern var helt inne i Simpson/barnprogram

Kommentarer
Postat av: DG

Härliga bilder

2010-09-29 @ 22:21:33
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

سبحان الله !!!! ياربي كاني اشوف ضرغام وهو طفل يا اختي

يحفظهم الباري جميعاً ويرزق كل اولادج ويرزق اولادي واولاد كل الاحبة الذرية الصالحة

2010-10-02 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0