Påsk helgen...

Under Påsk helgen har jag och min kära älskade make jobbat mycket ute på tomten. Vi har hunnit göra ganska mycket saker av det vi hade planerat fixa under Påsk helgen

Min kära make håller på att bygga en uteplats med tak på tomten, där vi kan sitta och njuta av det fina vädret, grilla, äta och fika..

Jag håll på med växthuset och plantera på landet. Idag var vi på Ellagården/Trädgårdsmästeri och handlade blommor, lök och växter som vi kan ha i skuggan vid uteplatsen.

Vi har hunnit sätta potatis, lök, plantera blommor och grönsaker. Det var intensiva dagar men gav mycket bra resultat...
Tack min kära älskade för allt Du gör för oss. Du har ett hjärta av guld
Några bilder från bl.an ute platsen som kommer att bli mycket vackert när den klar......





Kommentarer
Postat av: Janne

Vad du har jobbat och gjort fint med alla blomrabatter , och jag vet att du har grävt på andra ställen runt huset också .

2011-04-25 @ 22:07:28
Postat av: Janne

Glömde säga att jag Älskar Dig .

Janne

2011-04-26 @ 07:06:41
Postat av: Nanna

vad duktiga ni är

2011-04-27 @ 20:49:47
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 08:30:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0