Kista mässan

I lördags gick Vi, jag och älskade maken på Kista mässan. Det var verkligen trevligt och roligt. Det bästa var att träffa Martin Timell persolingen och prata med honom lite. Han är en mycket trevlig person.
I mässan fick jag snickra ett eget fågelbo. Jag ritade lite på den hemma tillsammans med mina kära älskade barnbarn och idag hängde min kära make det i ett träd på tomten.

Efter mässans besök så träffade vi kära älskade dottern och sin kära familj på Kista C. Vi åt mat tillsammans, fikade, gick runt och handlade på den utlänska affären.

Sedan körde vi bilarna hem till oss, de sov över hos oss och vi hade mycket trevligt. Idag tog vi en lugn promenad i den friska luften och det var mycket skönt.
Bjuder på några bilder kära läsare







Kommentarer
Postat av: DG

Oj oj vilka fina bilder, så kul ni verkar ha haft!

Saknar barnen jätte mycket

2011-02-21 @ 16:27:07
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

يممممة على الثلج الي يمكم, ان شاء الله دائماً مجموعين جمعة محبة يااارب

2011-02-27 @ 07:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0