Lilla ängeln..

I lördags åkte min kära älskade DG hem tillsammans med sin lilla älskade familj....Det känns verkligen tomt efter dem och mycket tyst som ett öde efter den lilla ängeln, Almaza...

Jag hoppas och ber till Allah att det ordnar sig så att min ögonsten får jobb och lever lika lycklig för hela livet...

Jag älskar och saknar Er mina kära ögonstener, DG, Lisa och Almaza och önskar Er all lycka och glädje för hela livet.
Många kramar från Stockholm till Er alla...

En kakdocka fylld med dadlar till kära Almsza och två gubbar till kära Isak och Jakob


Det blev så tomt så jag ringde efter min kära älskade dotter och bett henne komma upp med änglarna tidigt på morgonen igår. Vi åt frukost tillsammans och jag gjorde pytt i panna, som mina barn tycker väldigt mycket om.
Att laga Pytt i panna är så enkelt och lätt. Skär lök, potatis och korv eller vilken kött som helst i tärningar och steka de i följande ordning, lök, potatis och korv/kött, krydda och salta efter Er smak. Resultat blir:

Kommentarer
Postat av: Nanna

jaaaaaaaaaaaaaa det är mycket tomt utan de. Gode Gud vad jag saknar Masi, trodde inte jag skulle sakna henne SÅÅÅÅÅÅÅ mycket

2011-02-07 @ 19:23:53
Postat av: Nanna

jaaaaaaaaaaaaaa det är mycket tomt utan de. Gode Gud vad jag saknar Masi, trodde inte jag skulle sakna henne SÅÅÅÅÅÅÅ mycket

2011-02-07 @ 19:24:21
Postat av: DG

Vi saknar er jätte mycket o Almaza saknar sin bibi o 3ame o kusiner

2011-02-08 @ 12:10:33
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0