Mina kära barnbarn...

Det var ett tag sedan har jag bloggat sist, barnbarnen ligger sjuka med feber och kräkningar...De var inlagda på sjukhuset och stakars kära älskade dottern och svärsonen vad de fick slita och ha det tufft med två söta sjuka barn...
De har inte sovit alls en hel natt och resten av nätterna sov de mycket lite, de fick passa barnen och sätta på kalla handukar på ben, händer och ansikte...

De kom hem från sjukhuset men blev inte bättre och senaste igår kväll körde vi kära Isak till Närakuten med hans utslag i hela kroppen...

Krya på Er mina kära älskade underbara barnbarn...Må Allah ge Er all styrka och hälsa..Må Allah välbevara Er min kära älskade dotter och svärsonen för allt Ni står för....

Bilder från sjukhusvistelse...


Stakers Isak med all utslag...

Trött föräldar...



Kommentarer
Postat av: nanna

det var en tuff period, men det är skatten över att vara förälder, t.o.m. när man har barn betalar man skatt

2011-01-07 @ 18:55:17
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

حبيبي عيسى هذا كلة عين ونفس



الله يخليهم ويحفظهم يااارب

2011-01-08 @ 13:10:20
Postat av: DG

habibi isa, det är skönt att han mår bättre nu

2011-01-09 @ 12:36:20
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0