Det bästa....

I torsdags blev jag världens mycket bekymrad och ledsen efter besöket hos optikern, när jag fick ta reda på att jag har glaskroppavlösning i vä-ögat. Sammas kväll skulle jag hämta min ögonsten, Degge från Bromma flygplats på besök över helgen.
Jag blev världens lyckligaste människa när jag blev överaskad av Kära Degge att han lilla söta familj var med honom i samma flyg. Jag kände mig så lycklig när jag fick syn på min kära älskade svärdotter och mitt älskade ängeln lilla Almaza...
Jag blev så lycklig så jag har inte kramat kära sonen utan sprang till mitt älskade barnbarn...Gud vad stor hon blev, hon är så sötttttttttttt.

Vi har haft det underbart under helgen...Tack kära Degge, Lisa och lilla ängeln att Ni kom...



sist men inte minst, en bild på kära Isak och Jakob

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa överraskningen

2011-05-06 @ 17:43:29
Postat av: DG

Det var en bra överraskning gör gärna om det men vi ses annars inshallah den 8e juni :D

2011-05-11 @ 13:01:41
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Tilde

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2012-03-18 @ 19:43:50
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0