En Hälsning från Hurgada

Nu befinner Vi, jag och min kära make i Hurgada och har det väldigt skönt och varmt.

Jag försöker föra över några bilder om det skulle fungera och lägga upp de till mina kära älskade ögonstener i Skåneland och Stockholmo samt alla mina kära läsare...

Vi gick på massage i totalt 5 ggr, om Ni viste hur skönt och avslappnande att gå på massage.... 

Jag hälsar alla mina kära och nära att vi har det väldigt bra, trevligt och skönt. Jag bjuder på några bilder
och Vi ses och hörs
Puss och kram
Utanför hotellet...



Fika paus i en gammal mysig kafé som ligger på den gamla delen av Hurgada



Kvällsbild på hottelets insida...

Utsikten från vår balkong

En bild på magdansös...

Kommentarer
Postat av: DG

Vi saknar dig också mamma, du är världens underbarste mamma. Kom hem hel och frisk och njut av massagen och solen.

Tacka Janne för allt :D

2011-05-31 @ 11:12:21
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: nanna

du är såååååååå saknad hjärtat wallah, vi saknar även Janne. Njut av solen o massagen. Roligt att du lagt upp ett inlägg

2011-05-31 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0