Helgen

I helgen har vi, jag och min kära älskade make gjort otroligt mycket. Det mesta jobbet utfördes av min älskade make som har byggt klart den fina ute platsen.

Vi var på Olssons möbler i Åkersberga och handlade de nya fina dyra, mycket bekvämma och snygga ute möbler. Vi var på en trädgårds affärer, Favoriten i Åkersberga handlade mycket jord, blommor, plantor och gössel.

I helgen var det ett underbart väder så vi grillade ute och njöt av båda det sköna soliga varma dagar och de fina nya ute möbler.

Vi har haft en riktigt underbar helg tillsammans...







Tack min kära älskade för en underbar helg...Vad tycks om en båttur nästa helg kära maken?

Kommentarer
Postat av: DG

Jätte fint, tacka Janne och det ska bli sååååååå kul att vara hos er i juni

2011-05-11 @ 12:04:34
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: nanna

woooooooooowwwwwwww

2011-05-14 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0