Ny opererad

Igår opererades jag för borttagning av en del av menisken i vä-knä. Jag hade inte berättat för mina ögonstener något om operationer alls. Jag ville inte oroa mina älskade ögonstener alls.

Det var bara min kära älskade make J som fick ta reda på det. Operationen har gått bra men det självklart att det gör mycket ont. Det är normal att få ont när det gäller ingrepp.

Tack kära Husse att Du kom och körde mig hem. Tack kära maken för att Du snäll och hämtade kära dottern. Tack För Era samtal och den stora kärleken jag får av Er alla

Tack att Ni finns alla mina kära älskade J och mina kära ögonstener samt Ali för kärleken och stöd.

Kommentarer
Postat av: nanna

inshallah malioooooooooon salama 3aleki

2011-05-08 @ 20:21:02
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

7mdolillah 3al selamtek mamma, allah la y7romne mnik

2011-05-11 @ 12:05:20
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0