Parken Zoo i Eskilstuna

Dag 1
Jag jobbade till kl.11.15 och kom hem och hämtade kära Isak och Jakob från dagiset.
Barnen har tvättat sig och bytt om sina kläder. Kära J kom med husvagnen vi åkte strax efter kl.13.00. Vi var framme i Parken Zoo Campingen ca kl. 15.45
 
Jag gick med barnen till affären här och köpte glass till barnen medans älskade make höll på med husvagnen.

Jag fixade ris och sallad och kära maken grillade. Efter maten gick vi på en lång promenad till den stora köp centrun och handlade lite. 
Nu ligger kära barnen i sin säng och tittar på en film, jag bloggar och kära maken sitter och läser på sin dator och söker information om nöjesparken och zoo parken.
Några bider från idag...








Kommentarer
Postat av: DG

Så roligt ni vekar ha, snällt av Janne och bjuda alla och ta hand om barnen så att nanna o jojo får vara ifred lite. Ha det bäst!

PUSSAR FRÅN SKÅNELAND

2011-05-21 @ 12:56:15
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: nanna

håller med Degge

2011-05-24 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0