Helgen

Vi hade en mycket mysig och trevlig och avkopplande helg. Båda jag och min kärlek känner oss risiga, trötta och förkylda. Så Vi hade en stor behov till en avkopplande helg

I lördags åkte vi till Ikea i Uppsala för att köpa en satalit apparat som inte behöver någon parabol utan man kopplar den till internet mot års och månads avgift.

Vi börjajade med ett besök till Ikea. Vi började besöket med fika och sedan handlade vi det som vi ville köpa och lite till. Sedan åkte vi och köpte sataliten som jag är mycket nöjd med. Det finna alla arabiska kanaler i den.

Från Ikea åkte vi till Uppsala centrum, där var det en mycket stor marknad och loppis på torget. Vi gick runt och som vanligt så andlade vi.
Uppsala besöket slutade Vi med att äta på en resturang med öppenbuffé. Det var en riktig god mat med olika maträtter.
Vi åt gott och så åkte vi hem till Stockholm igen.

I söndags blev det en tre och halv timmerspromenad i skogen. Vi plockade lite kantereller och bra med trattisar. Det var mycket mysigt och trevligt så tack min kära älskade att Du finns.
Fikat på Ikea i Uppsala


Bilder från lunchen


Bilder från igår..





Kommentarer
Postat av: Nanna

Janne ser mycket sliten ut mamma, ta väl hand om varandra

2011-09-23 @ 15:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0