Kista

I helgen som gick åkte jag och min kära make till Kista c, gick runt, handlade och åt lunchen där. När vi var hos Åhlens så hade jag lagt undan en jacka, som skulle ev. köpa den.


Därför blev Kista Gallariet igår tillsammans med min älskade dotter.
Det blev inte denna jackan som jag hade lagt undan utan en annan jacka som är mer host/vår jacka. 

Jackan var till ordinarie priset och inte rabatterat någonting men den var riktig fin och satt perfekt på mig så jag slog till på den.

Vi hade mycket trevligt trevligt jag och Nana tillsammans där.
Min älskade ögonsten

Min mat


MIn nya jacka...

Kommentarer
Postat av: nanna

tack själv kära mor för tiden vi tillbringade tillsammans, länge sedan vi umgicks själva. Tack för maten också

2012-01-26 @ 08:45:23
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

تدرين قاسم شاف صورة ناريمان جان يقول هاي وين ماخذة الصورة سلوى ؟ عباله اني قلتله شوف مو اقولك تشبهني ناريمان هواية !! الله يخليها الج يا اختي ولا يحرمكم من بعض ياحق

2012-01-27 @ 14:28:31
Postat av: salwa

اقولج دادة القمصلة مالتج جيوبها سحاب ؟ لانه اذا مو سحاب ترة تهدل مع الوقت مو ؟

2012-02-11 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0