Promenad

Jag försöker gå lite varje dag och motionera mig för att kunna förbättra min kondition som har blivet dåligt tack vare att jag tar alltid bilen istället för att promenera.

Igår gick jag och min ögonsten, Nana till ÖB, ÖverskottBlaget. Vi tog med oss lilla Masi och hon sov hela vägen och vaknade när vi var utanför porten. Så jag tog upp henne från sin barnvagn och lät henne gå på snön och leka lite.
Jag o älskade dottern efter den långa promenaden

Kära lilla Almaza halv somnig...



Kära barnbarnen hejer på olika fotbollslag....


Kvällen slutade med gott fikat av hembakade bullar....




Kommentarer
Postat av: nanna

åhhhh vilken ful bild npå mig mammaaaaaaa... bilderna på banen var jätteeeeeeeeeee fina

2012-01-26 @ 08:47:24
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

يحفظكم الله ويكفيكم شر عيون البشر ويخليج اولادج وكل احبابج يا اختي امواااااااااااااااااااااااه

2012-01-27 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0