Grattis på födelsedagen

Grattis min älskade ögonsten, Degge på efterskott. Vi alla önskar Dig ett långt lyckligt liv tillsammans med din kära familj
 
För att fira min ögonsten ordentligt så vile jag överaska min son med en middag av hemgjorda sushi
Det var första gången jag gör sushi nästan själv med hjälp av min kära älskade svärdotter.
Riset blev bra och sushin var mycket god enligt min kära make och älskade ögonstener...
 
Rullarna gjorda av min kära svärdotter.
Resten gjoda av mig...
Sist men inte minst den goda tårtan som min duktiga svärdottern har gjort...
Dag efter gjorde jag ett försök med att göra sushi alldeles själv och resultatet blev följande...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0